Domowe Fit Desery, czyli jak być na diecie i nie zwariować


Lato już za pasem, dlatego to odpowiedni moment, aby zadbać o linię. Jestem pewna, że każda z Was marzy, aby perfekcyjnie wyglądać w bikini, czy w ulubionej sukience. Aby osiągnąć upragniony cel trzeba połączyć zbilansowaną dietę z aktywnością fizyczną. Wielu osobom „dieta” kojarzy się z bardzo rygorystycznym sposobem odżywiania się. Ja również długo tak myślałam i właśnie dlatego czasami było mi trudno przezwyciężyć pokusę sięgnięcia po coś słodkiego. Jakiś czas temu poznałam Weronikę Bielaszewską, która jest autorką bloga  http://health-fit-life.pl/, na którym pokazuje, że można jeść zdrowo i smacznie. Niedawno stworzyła e-booka „30 PRZEPISÓW NA Domowe Fit Desery”, a ponieważ ja nie umiem obyć się bez łakoci, postanowiłam zgłębić temat i zacząć przyrządzać zdrowe desery. Jeżeli Wy również nie możecie obyć się bez słodkości, to na pewno ten temat Was zainteresuje.


 



Na początku książki poznajemy autorkę i ideę dla której stworzyła ten niezwykły zbór. Uświadamia czytelników, że bez względu na dietę, można jeść słodycze i chudnąć. Przepisy, które prezentuje są bez białego cukru, bez laktozy i bez glutenu. Prawda jest taka, że nawet na diecie można jeść wszystko, ale z umiarem. Wszystkie blokady są wyłącznie w naszej głowie. Dlatego jeżeli sobie to uświadomimy i ustalimy sobie jadłospis wraz z aktywnością fizyczna wedle osobistych parametrów, to można pozwolić sobie nawet na takie desery. E-book został podzielony na trzy kategorie: Desery z kubeczka, Praliny, Inne desery. Znajduje się tam również kilka dodatkowych przepisów na domowe biszkopty bezglutenowe i domowe herbatniki, które występują w kilku deserach jako jeden ze składników. Każda z zaprezentowanych słodkości posiada wypunktowany skład, szczegółowo opisane wykonanie i jaki czas musimy na to poświecić. Bardzo istotne jest również to, iż pod każdym przepisem widnieje ilość kalorii, ale również poszczególnych składników odżywczych takich jak białko i węglowodany. Jak wiadomo, wszystko zależy od wykorzystanych surowców, więc są to przybliżone wartości. Nie mniej jednak dzięki temu, że znamy te wartości, bez obaw możemy wprowadzić taki deser do dziennego bilansu kalorycznego. To doskonałe rozwiązanie, szczególnie kiedy mamy złe samopoczucie i potrzebujemy zafundować sobie odrobinę przyjemności. Ja bardzo lubię wszelkiego rodzaju łakocie, jednak z wielu względów muszę się pilnować i nie pozwalać na cukrowe szaleństwo. Pomyślałam, że wypróbuję jeden z zaprezentowanych przepisów i wybrałam coś co najbardziej przykuło moją uwagę, czyli deser z kubeczka – czekoladowy z migdałami <3





CZEKOLADOWY DESER ZE SŁOICZKA Z MIGDAŁAMI

Składniki (na 1 porcję)


 
  • 2 banany
  • 2 łyżki kakao

  • 1 łyżeczka siekanych migdałów + kilka do dekoracji


Sposób wykonania:

Banany miksujemy na gładką masę. Dodajemy kakao oraz siekane migdały. Wszystko ponownie dokładnie blendujemy. Następnie przelewamy do słoiczka i posypujemy płatkami migdałowymi.
Czas wykonania: 5 minut

1 porcja: 391 kcal w tym B:10 g, W: 64 g, T: 8 g

Tak przygotowany deser można zjeść, na przykład na drugie śniadanie lub zabrać ze sobą do pracy i w przerwie pozwolić sobie na chwilę rozkoszy. Deser jest bardzo szybki i łatwy do wykonania. Jest pozbawiony sztucznych składników, a do tego fantastycznie smakuje. Nawet Hania z chęcią spałaszowała takie małe co nieco zamiast swoich ulubionych żelków. Według mnie to świetne rozwiązanie, nie tylko dla osób odchudzających się. W ten sposób można wpajać dzieciom, że można jeść smacznie i zdrowo.  



Według mnie ten e-book to niezwykła pomoc dla każdego, kto chce zdrowo się odżywiać. Znajduje się w nim ponad 30 różnych przepisów na słodkości, które na pewno zasmakują, nawet tym najbardziej wymagającym podniebieniom. E-book czytałam z rozkoszą, poznając co raz to ciekawsze przepisy. Zdjęcia wykonane przez autorkę wyglądają rewelacyjnie, aż ślinka cieknie. Dlatego jeżeli chcecie coś zmienić w sposobie odżywiania się, to gorąco zachęcam Was do zakupu tej książki. Naprawdę warto!

Zaciekawił Was ten e-book? Co sądzicie o takich zdrowych deserach? Planujecie zrobić u siebie taką małą rewolucję żywieniową?

41 komentarzy:

  1. Na szczęście nie muszę być na diecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na śniadanie jem zawsze owsiankę, która jest dla mnie jak deser, słodka, owocowa. pycha ale mimo to czasami sięgam po coś zakazanego

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki deser to ja z chęcią bym zjadła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił. Nigdy nie jadłam takiego fit słodycza. Muszę poszukać takich przepisów i pokombinować trochę w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłaś mi smaka na taki deres. Muszę go przetestować

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie pyszne i zdrowe przepisy zawsze mile widziane. A jeżeli chodzi o desery to tym bardziej jestem na taaaaak!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mimo że się nie odchudzam to przepis na fit deser chetnie wykorzystam, poniewaz uwielbiam desery w kazdej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam to mogłoby być dobre! :) Co prawda nie jestem fit, ale chętnie wypróbuje przepis. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie przepisy pod ręką są zbawienne! Cała masa jest dobroci (do przyrządzenia w domu tak szybko), które zaspokoją apetyt na słodkie przekąski ale czasem z braku chęci idziemy na łatwiznę przy sklepowej kasie.

    OdpowiedzUsuń
  10. to wygląda na prawdę apetycznie! jestem pozytywnie zaskoczona

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo takie przepisy to coś dla mnie, bo jestem łasuchem :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosto, szybko i smacznie lubię takie desery

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam ! Wygląda bardzo apetycznie :) Warto wypróbować nawet nie będąc na diecie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka zrobiłaś mi ochotę na ten deser czekoladowy że akurat chyba dzisaj się skuszę żeby zrobić na drugie śniadanie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham takie desery. Bardzo często je robię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam! Wyglada pysznie, na pewno spobuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Staram się odżywiać zdrowo, jednak słodycze czasem goszczą w moim domu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. staram się jeść zowo i utrzymywac zbilansowaną dietę

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatnio mam fazę na owsiankę i koktajle :D Zrobię sobie ten deser.Musi byc pycha!

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda apetycznie muszę spróbowac

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten deser wygląda smakowicie. Będę musiała jiedys wypróbować ten przepis

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio coraz częściej robię sobie takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj cos dla mnie, nie jem typowych slodyczy, a desery na bazie owocow, zwlaszcza banana bardzo lubie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Patrząc na te wszystkie pyszności od razu zrobiłam się głodna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli chodzi o mnie to się akurat nie odchudzam, ale takie desery uwielbiam. Jest to dobra przekąska dla mnie w pracy. Lubię lato. Wtedy są świeże owoce i można fajnie pokombinować, a tym samym i smacznie i zdrowo zjeść.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli chodzi o mnie to się akurat nie odchudzam, ale takie desery uwielbiam. Jest to dobra przekąska dla mnie w pracy. Lubię lato. Wtedy są świeże owoce i można fajnie pokombinować, a tym samym i smacznie i zdrowo zjeść.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fit desery są u mnie zawsze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie sądziłam, że można tak szybko zrobić ten deser - a jestem, oj jestem łakomczuchem niestety ;)wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo pomocne rady! Same pyszności tu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealne na diecie. Dobrze ze takie można zrobić

    OdpowiedzUsuń
  31. fit przepisy fajna sprawa, ostatnio sama szukam czegoś co mogę zrobić dobrego z dzieckiem i przede wszystkim zdrowo, a nie zapychać dzieckiem śmieciami ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie desery i często robię, ale niestety nie całkiem są fit, dlatego muszę wypróbować twoją propozycje, może mi posmakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne propozycje na czas diety -- myślę, że zapamiętam na przyszłość. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne są takie deserki zdrowe, jeszcze takiego nigdy nie robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. ja bardzo lubię desery z kaszy jaglanej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam już taką jedną. Wytrzymałam miesiąc, schudłam 4 kg i mi wystarczyło. Teraz nie stosuję. Nie będę jeść własnego jedzenia, skoro chodzimy na obiad na miasto ze znajomymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię takie fit desery i sama bardzo często je robię. Z chęcią wypróbuję ten przepis na czekoladowy deser, bo wygląda naprawdę apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Coś mi się wydaje, że ten ebook byłby dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. prezentuje się bardzo smakowicie... Ebook mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś/eś ! Bardzo miło mi Cię gościć. Dziękuję za każdy komentarz. Liczę, że będziesz wpadać częściej :)