Avon miejsce dla każdej z nas

Gdy wokół nas tak wiele różnych firm i produktów, trudno znaleźć takie, które będą nam najbardziej odpowiadać. Ja już wielokrotnie pokazywałam Wam kosmetyki czy firmy, z których usług i produktów najchętniej korzystam. Dziś po raz kolejny chciałabym powiedzieć kilka słów o rejestracji Avon, czyli firmie, która nieustannie mi towarzyszy.

Jestem konsultantką Avon

W pewnym momencie bycie konsultantką stało się dla mnie oczywiste, zarejestrowałam się do Avon. Dlaczego? Ponieważ czułam, że chcę mieć łatwy i regularny dostęp do tego, co pozwala mi o siebie dbać. Rejestracja Avon trwa tylko moment, a zyskać można bardzo dużo. Jestem kobietą i myślę, że jak większość innych pań lubię kosmetyki, dzięki którym mogę się skupić na codziennej pielęgnacji. Korzystamy z nich, idąc pod prysznic, nakładając makijaż czy szukając właściwych kremów nawilżających. Uwielbiam również perfumy, a ich w Avonie też nie brakuje. Dlaczego o tym piszę? Bo uważam, że warto wspierać te firmy, które produkują sprawdzone i pasujące nam kosmetyki. Może jesteś osobą, która właśnie zastanawia się, gdzie znaleźć właściwy peeling, szampon czy krem na noc. A może wahasz się, czy wiązać się z tą marką. Ja mogę powiedzieć, że tutaj nie zawsze chodzi o zysk. Rejestracja Avon do niczego Cię nie zobowiązuje. Nie musisz pracować i sprzedawać kosmetyków. Możesz za to być na bieżąco i zamawiać to, co najbardziej Ci służy. To chyba jedna ze wspanialszych rzeczy dla kobiety.

Propozycje kreacji na Halloween od Dresslily


Halloween już za kilka dni! To dzień wszystkich straszydeł i potworów, które w tę niezwykłą noc wychodzą z katakumb i pragną wspólnie spędzić tę wyjątkowa noc. Ten zwyczaj przyszedł do nas ze Stanów Zjednoczonych. Stosunek każdego z nas do tego wydarzenia to oczywiście indywidualna sprawa. Dzisiaj przychodzę do Was, aby pokazać Wam kilka ciekawych elementów garderoby ze strony Dresslily, które nawiązują właśnie do Halloween. Umieracie z ciekawości?










 













Każda z propozycji na Halloween ma w sobie coś oryginalnego. Dzięki nim bez wątpienia zrobicie furorę na imprezie Halloweenowej. Jeżeli szukacie innych ciekawych propozycji, o TUTAJ znajdziecie najnowsze propozycje. Czas odświeżyć garderobę! DressLily przygotuje dla Ciebie najlepsze produkty o wysokiej jakości, ale niskiej cenie, dzięki czemu będziesz wolny od każdej okazji od poniedziałku do piątku!


Na koniec mam dla Was jeszcze kod rabatowy -20%: DLBF20 


Która propozycja najbardziej Wam się podoba? Co o nich sądzicie?

24 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba krój tych dwóch pierwszych sukienek. A te wzory... Aż się chce przebierać na Halloween

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka w dynie bardzo mi się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W oko najbardziej wpadł mi ten pierwszy strój. Ja jednak nie obchodzę Halloween.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwona sukienka i pierwsza czarna stylizacja są boskie. Lubię takie klimaty i chętnie bym się tak ubrała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądają sukienki, zwłaszcza ta druga

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądała ich kreacje jakbym wybierała się na halloween chętnie bym coś zamówiła

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne s ą te stroje nie bardzo przesadzone, mogą być naszą bazą którą uzupełnimy dodatkami i makijażem

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne propozycje. Sukienka w dynie wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak byłam mała czasem się bawiłam w przebieranki, teraz kategoryczne nie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienki z motywem Halloween świetnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  11. Na całe szczęście nie obchodzę tego dnia, ale propozycje w tym sklepie ubrań są bardzo fajne (nie koniecznie H) ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. haha, świetne, aż szkoda, że nigdzie się nie wybieramy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Halloween to fajny wieczór raz w roku, ja w tym roku niestety będę w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają naprawdę ciekawie. Ten ostatni mi się podoba najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie obchodzę i nie bawię sie w takie rzeczy, jednak dobra promocja to jest to

    OdpowiedzUsuń
  16. Te sukienki mają świetny krój - chętnie bym sie na taką skusiła jakby była jednokolorowa bez rysunków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super jest ta sukienka w dynie. Bardzo podobają mi się Twoje propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki za kod rabatowy, teraz trochę za późno na zamówienie kostiumu ale sukienki są fajne

    OdpowiedzUsuń
  19. Włąśnie dziś składałam swoje zamówienie - miałam rok przerwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienki są super, sama na pewno jakaś bym wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tą ostatnią kreacje można nosić także w ciągu roku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta ostatnia. Chociaż gdybym przyszła w takiej na uczelnię, to by mnie chyba wyrzucili ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne stroje xd ale osobiście nie obchodzę Halloween

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe propozycje dla osób, które obchodzą Halloween. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś/eś ! Bardzo miło mi Cię gościć. Dziękuję za każdy komentarz. Liczę, że będziesz wpadać częściej :)